Pristatymo sąlygos ir kainos

Prekių pristatymas

Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga.

Prekių pristatymas Pirkėjui:

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

Prekių pristatymas yra mokamas. Pristatymo kainos nurodomos el. parduotuvėje, bei užsakymo formavimo metu.

Prekių pristatymas į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį terminą nei nurodytas. Apie prekių pristatymo terminą į Kuršių neriją Pardavėjas Pirkėją informuoja atskirai.

Prekės pristatomos iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.

Prekės, esant galimybei, gali būti užnešamos, už papildomą mokestį.

Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Apmokėjimas už prekes

1. Grynaisiais pinigais pristatymo metu. Pasirinkus šį atsiskaitymo būdą imamas išankstinis 30% avansas nuo bendros užsakymo sumos. Avansą galite sumokėti paprastu banko pavedimu arba bet kuriuo kitu mokėjimo būdu (žr. "Mokėjimo būdai"). Jei užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

2. Paprastu banko pavedimu. Pasirinkus šį atsiskaitymo būdą, galėsite sumokėti visą užsakymo sumą arba 30% avansą iš betkurio savo banko sąskaitos į mūsų sąskaitą Swedbank banke.

3. Elektroninė bankininkystė. Pasirinkus šį atsiskaitymo būdą, galėsite iškarto atsiskaityti elektronine bankininkyste (bank link) iš Lietuvoje veikiančių bankų ar kredito unijų sąskaitų, bet kuriuo iš žemiau pateiktų būdų.

Siekdami užtikrinti efektyvų mūsų interneto svetainės veikimą, jos veikloje naudojame slapukus – (ang. cookies). Tęsdami naršymą interneto svetainėje, sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai iš interneto svetainės www.baldusostine.lt.